چرا CKD خواهد بد طعم در گلو علت و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا CKD خواهد بد طعم در گلو علت و چگونه آن را درمان

چرا CKD خواهد طعم و مزه بد در گلو شود و چگونه آن را درمان؟ بیماری مزمن کلیوی به عنوان یک بیماری پیشرونده آن را به انواع بسیاری از نشانه ها را ایجاد، و طعم و مزه بد در گلو بازگشت یکی از آنها، که بیمار واقعا اذیت زیادی است.
چرا CKD می تواند طعم و مزه بد در گلو شود؟
CKD اشاره به از دست دادن تدریجی از توابع کلیوی، با کلیه آسیب دیده، مقدار زیادی از مواد زائد و سموم در بدن ما در نتیجه منجر به طعم و مزه بد در گلو بازگشت بسازند.
چگونه برای درمان طعم و مزه بد در گلو ناشی از CKD؟
پس از سالها تحقیق و تجربه، بیمارستان ما به حال چندین مرحله از مطالعه عملی، از جمله مصرف طب چینی به صورت شفاهی، فشرده سازی داغ با طب چینی، حمام با طب چینی، درمان چرخه با طب چینی، و غیره، و میزان تجربه گرانبها در TCM درمان کردم . به طور فزاینده، ما هفت درمان TCM از مقدار زیادی از درمان تشکیل شده برای آنها را ترکیب، و مجموعه ای از درمان برجسته از TCM اختراع شد.
هفت درمان بالا عبارتند از: چرخه درمان، درمان فشرده گرم، درمان حمام پا، درمان حمام کامل، انما درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، درمان moxibustion.
هر یک از این روش های درمانی دارای میانبرهای خود را دارد و سیستم را تشکیل خود به خود. مرتبط و تکمیل به یکدیگر، آنها یک سیستم برجسته آلی درمان را تشکیل می دهند.
هدف از درمان برجسته است که از طریق شکستن مشکلات در درمان بیماری های مزمن کلیه و ایجاد برخی از تغییرات جدید در اثر درمانی، با ترکیبی از درمان های TCM.
از طریق سال شیوه، در حال حاضر بسیاری از دستاوردهای غیر منتظره به دست آمده و بسیاری از بیماران را از ناامیدی و ذخیره شده است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان CKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: